Medewerker Ticketservice

Medewerker Ticketservice

Ben jij de nieuwe vraagbaak voor onze gasten aan de balie, telefonisch en via de mail?

Solliciteren
Medewerker Ticketservice

Met een capaciteit van 850 stoelen in de Schouwburg, 750 in de Concertzaal en tussen de 160 en 700 gasten in de Studio, ruim 400 voorstellingen en concerten per jaar, zakelijke evenementen en tal van verhuringen is het dag in dag uit een drukte van jewelste bij Schouwburg Concertzaal Tilburg. We zijn hét podium voor theatrale en muzikale ontmoetingen in Tilburg. De culturele brandhaard midden in het centrum van de stad.

Jaarlijks bezoeken duizenden mensen Schouwburg Concertzaal Tilburg. Ze komen voor voorstellingen, concerten, bedrijfsevenementen, vergaderingen en vanaf medio september ook om gewoon overdag lekker een kop koffie te drinken of te werken in een inspiratievolle stadsfoyer. Waar je ook voor komt, we vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis en gezien voelen. Onze collega’s, gastenheren en –vrouwen en medewerkers Ticketservice spelen hierin een ontzettend belangrijke rol.

Voor team Ticketservice zijn we op zoek naar

Medewerker Ticketservice

oproepbasis

Jij:
Als Medewerker Ticketservice ben je de vraagbaak voor onze gasten aan de balie, telefonisch en via de mail. Je vindt het leuk om kaartjes te verkopen, publiek van advies te voorzien en feedback te verwerken. Je zorgt voor een accurate verwerking van de administratieve transacties in het kassasysteem en gaat pas naar huis als alles klopt en je collega’s zonder problemen de volgende dag de Ticketservice weer openen. De Ticketservicebalie is het centrale middelpunt in de hoofdhal. Van dinsdag tot en met zaterdag is die bemand van 16 uur tot aanvang voorstelling. Daarnaast zijn we telefonisch bereikbaar van 12-17 uur. Je werkt altijd diensten van minimaal 3 aaneengesloten uren. Soms aan de balie, soms op kantoor.

Jouw kwaliteiten:
Onze nieuwe collega is servicegericht, werkt zelfstandig, is vriendelijk en vindt het leuk om het de gast naar de zin te maken. Je bent zowel schriftelijk als mondeling vaardig. Werken met computers, Microsoft Office en systemen is voor jou vanzelfsprekend en je kunt ons overtuigen dat je nauwkeurig bent in je werk. Je hebt een goed inlevingsvermogen, weet een gast goed aan te voelen bij vragen of klachten en bent flexibel inzetbaar. Houd rekening met het feit dat je tenminste één avond per week ingeroosterd wordt en in het weekend minimaal één dag beschikbaar bent.



Wat we bieden:
Verheug je op werken in een organisatie waar het geen dag hetzelfde is en het publiek net zo divers is als het culturele programma. Arbeidsvoorwaarden worden toegepast conform de cao Nederlandse Podia. Je wordt ingeschaald in schaal 2 van die CAO. Voor jongeren tot en met 19 jaar geldt dat we twee schalen boven het minimumloon betalen. Daarnaast bieden wij je aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals de mogelijkheid om gratis voorstellingen en concerten te bezoeken. We willen een diverse en inclusieve organisatie zijn. Bij onze wervingsstrategie houden we hier rekening mee. Als blijkt dat je een verrijking bent van onze personele samenstelling, dan zien we dat als meerwaarde.



We zien je sollicitatie, cv en motivatiebrief, met bijzondere interesse tegemoet.

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Veerle Dirven, Coördinator Ticketservice via telefoonnummer 013-5490390.